Waardering over Kleipool, A.E.B., Overige kliniek Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade - Amsterdam op 21 november 2017

5.0

Operatie is mislukt: hamerteen is nog erger dan voorheen. Arts wil niet zeggen wat er mis is gegaan.

Reactie van/namens Overige kliniek Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade - Amsterdam

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Medisch Centrum Jan van Goyen streeft altijd een tevreden patiënt na en daarom willen we graag met u in gesprek na het lezen van uw review. Ik kan u alleen via deze weg bereiken en wil u vragen, als u behoefte heeft aan een gesprek, een mail te sturen naar lhoogstra@jvg.nl waarin u aangeeft hoe we het beste contact met u kunnen opnemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kleipool, A.E.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.