Waardering over Klerk, L.W.L. de, Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 21 februari 2017

1.0
  • Chirurgie (Heelkunde)

Deze arts luistert niet. Legt niets uit. Hij doet na operatie niet aan nazorg. De pijn die ik nog steeds had werd niet serieus genomen. Toegeven dat hij een grote fout had gemaakt kon ook niet. Deze arts heeft schroeven (8,5 cm) dwars door allebei mijn SI gewrichten geplaatst, wat niet de bedoeling was.  Ik zou na 9 maanden weer alles kunnen, dit is nu 3 jaar en 1 maand geleden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

We lezen dat u niet tevreden bent over uw ervaring in onze kliniek en willen dat graag met u bespreken. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klerk, L.W.L. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.