Orthopeed Koëter, S.

Orthopeed

Waardering over Koëter, S., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 27 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Kniebandletsel

Specialisme

Orthopedie

Aan mijn beide knieën heb ik wegens aangeboren instabiliteit en hoogstaande patella een MPFL reconstructie en tuberositas transpositie gehad. Rechter knie in 2014 door dr. Koëter en linker knie in 2018 elders in verband met reisafstand. Mijn linker knie is, ondanks de deskundigheid van de andere orthopeed, helaas nooit geworden wat rechts tot op de dag van vandaag wel is. Daarom voor mijn linker knie onlangs voor second opinion terug geweest en meteen op de wachtlijst gezet voor trochlea plastiek in combinatie met een nieuwe MPFL. Helaas wordt deze operatie wegens de huidige omstandigheden voorlopig nog niet uitgevoerd, maar ik heb er nu al alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen. Met mijn 24 jaar heb ik nog helemaal geen zin om qua lichamelijke inspanning vrijwel niets meer te kunnen doen, maar daar had dr. Koëter dan ook alle begrip voor. Fijn dat er voor mijn complexe knieën mogelijkheden zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koëter, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.