Waardering over Konings, P.C., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 10 mei 2018

• N.v.t.

8.8
  • Orthopedie

Circa 9 jaar geleden voor het eerst bij dr. Konings geweest. Hij was de zoveelste orthopeed die ik zag voor mijn aandoening. Extreme vorm van hypermobiliteitssyndroom. Wisselende gewrichten/klachten, maar allen t.g.v. mijn aandoening. Hij was de eerste orthopeed die begreep dat het vermoeiend was dat ik elke keer hetzelfde verhaal af moest steken en was het met mij eens dat een vaste orthopeed handiger zou zijn. Hij bood aan mijn vaste orthopeed te worden. Sindsdien kom ik bij hem ongeacht het gewricht. Bij gewrichten buiten zijn specialisme overlegt hij met collegae. Mijn waardering is o.b.v. al deze ervaringen. Inclusief een kijkoperatie aan mijn knie waar ter plekke werd overlegd of micro fracturing direct gedaan zou worden.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw reactie op deze website. Fijn dat u dokter Konings zo waardeert als uw vaste arts. We geven het compliment door aan dokter Konings!

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Konings, P.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.