Orthopeed Konings, P.C.

Orthopeed

Er zijn 34 waarderingen Waarderen

Waardering over Konings, P.C., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 26 juni 2017

Botbreuken

Specialisme

Orthopedie

Gebroken sleutelbeen gefixeerd d.m.v. pin (ANSER Implants Fixatie Sleutelbeenbreuk)Herstel gaat zeer snel. Ca.3 weken na de operatie heb ik bijna mijn bewegingsvrijheid weer terug.Ik beveel deze operatiemethodiek zeker iedereen aan!Ik heb begrepen dat na mij nog 7 mensen tot nu toe zijn behandeld met dezelfde ingreep en dat er nog geen complicaties zijn waargenomen.

Reactie van/namens Rijnstate Arnhem - Arnhem

Geachte heer/mevrouw,

Wat fijn om te horen dat het zo goed met u gaat en dat u zo tevreden bent over onze zorgverlening. We geven uw compliment door aan dr. Konings.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Konings, P.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.