Waardering over Konings, P.C., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 22 februari 2019

9.7
  • Orthopedie

Na het eerste contact  werd ik verwezen naar radiologie voor een echo en evt. een  behandeling met corticosteroiden. Dit laatste vond de radioloog niet wenselijk, dus werd ik weer terugverwezen naar de orthopeed. Inmiddels duurde mijn klacht al meer dan een half jaar. Ondanks een beetje aandringen mijnerzijds kon ik pas na 8 weken terecht bij dr. Konings. Nadat dr. Konings mij gezien had, heeft hij me dezelfde ochtend nog doorgestuurd naar radiologie voor een corticosteroid injectie onder echobegeleiding. Alle lof voor deze snelle actie!  De behandeling is goed aangeslagen. Binnen een week is de ontsteking verdwenen, kon ik mijn vinger weer buigen en was de zwelling verdwenen!

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 22 februari 2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij dat u ondanks dat u 8 weken heeft moeten wachten, toch erg tevreden bent over de zorgverlening. We hebben uw waardering doorgegeven aan dokter Konings.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u of werkt u voor Konings, P.C.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.