Waardering over Kort, N.P., Overige kliniek Acibadem International Medical Center - Amsterdam op 16 april 2018

9.7
  • Knievervanging

Afgelopen week een nieuwe knie gekregen.ik ben zeer tevreden over Nanne Kort.Een man die rust uitstraalt. Alles goed verlopen. Hij heeft me na 2 dagen ook nog thuis opgebeld hoe het ging. En als er iets is kan ik hem altijd bellen. Acibadem een prima kliniek met ook allemaal lieve  medewerkers. Ik zou Nanne Kort en Acibadem zeer zeker aanraden aan anderen. Ik ben de avond van te voren naar Amsterdam gegaan ( kom vanuit Limburg)  en heb in hotel2stay overnacht, ligt vlak bij de kliniek. Zodat ik heerlijk relaxed de volgende ochtend naar de kliniek kon. Nu revalideren, maar gaat iedere dag wat beter.

Bent u of werkt u voor Kort, N.P.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.