Waardering over Kort, N.P., Overige kliniek Acibadem International Medical Center - Amsterdam op 6 december 2017

9.5

Dr. Kort is een zeer ervaren en bekwaam vakman wat betreft Knie en heupprotheses. In 2005 heeft hij bij mij de rechterknie vervangen en ondanks de ZEER slechte kwaliteit van deze knie heeft hij er een waar kunststuk van gemaakt. Na deze operatie heb ik weer al mijn sporten kunnen hervatten oa: schaatsen, sportklimmen, Bergsport en wielrennen.en ik heb altijd gezegd, er komt maar een persoon aan mijn knie en dat is Dr. Kort.Vorige week Dinsdag is mijn linker knie aan de beurt geweest en tot nog toe met zeer goed resultaat, het herstel gaat buitengewoon goed. Ik loop al flinke stukken met de hond ik ben dan zo'n uurtje onderweg.De pijnmedicatie staat bijna op nul, ik heb praktisch geen pijn of heel goed uit te houden

Bent u of werkt u voor Kort, N.P.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.