Orthopeed Kramer, B.J. de

Orthopeed

Er zijn 22 waarderingen Waarderen

Waardering over Kramer, B.J. de, Ziekenhuis Antonius Ziekenhuis, locatie Sneek - Sneek op 21 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Artrose

Specialisme

Orthopedie

Ondanks alle goede waarderingen hier op deze site kan ik niet anders dan slecht beoordelen. Dr. Kramer gaf mij totaal niet het gevoel mij serieus te nemen. Stond al half bij de deur terwijl ik toch nog met vragen zat. Ik kreeg te horen beginnen slijtage knieën. Ik kreeg sterk het gevoel dat hij mij totaal niet serieus nam, mede door mijn helaas aanwezige overgewicht. Hij verklaarde dat chondropathie en artrose hetzelfde zou zijn. Toen ik aangaf dat ik dat niet wist zij hij met bepaalde toon nou zolang ik het maar weet. Ik ben in verleden onder behandeling geweest bij andere orthopeed en die verklaarde dat artrose kan ontstaan door chondropathie, hiermee duidelijk aangevend dat het toch echt Totaal verschillende aandoeningen zijn. Ik ben weg gestuurd dat ik maar moest afvallen, gaan fietsen, en glucosamine slikken. En daar kon ik het mee doen. Was totaal wars voor evt behandelingen door injectie die ik bij andere orthopeed wel kreeg. Al met al ben ik niet te spreken over deze arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kramer, B.J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.