Waardering over Kroon, K.E. de, Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 27 november 2012

9.5

Heb van de week een scopie linkerknie ondergaan welke door onverwachte loszittende dingen nogal uitliep. Mevr. de Kroon bleef rustig en bleef alles aan me uitleggen omdat ik de sciopie op het scherm kon volgen en gaf het niet op om loszittende stukken te verwijderen. Ook alle lof voor het OK personeel , allemaal vrouwen, en de scopie vond op een zeer ontspannen manier plaats . Ook alle lof voor personeel van de dagopname die me met respect, deskundigheid en zorg hebben behandeld . Geen enkel minpunt. Door deze en vorige ervaring zie ik niet op als ik over geruime tijd een nieuwe knie moet krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kroon, K.E. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.