Waardering over Laan, O.G. van der, Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Bethesda - Hoogeveen op 21 februari 2014

Na jaren van pijn, spuiten in de knieën en op het laatst niet meer kunnen lopen omdat beide knieën versleten waren, kwam ik omdat dokter Gabriels ziek was bij dokter v.d. Laan. In 2011 is de eerste knie en begin 2012 de tweede knieprothese geplaatst. Ik kan nu weer wandelen en dingen ondernemen en ben vol lof over de begeleiding en behandeling van dokter v.d. Laan en de afdeling orthopedie van het Bethesda Ziekenhuis. De uitleg was duidelijk. Er zit geen lelijk litteken, maar een net streepje en ik ben nog elke dag blij dat ik het heb gedaan! Ik heb deel genomen aan het joint care project en kreeg gelijk fysiotherapie na de operatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laan, O.G. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.