Orthopeed Laarhoven, E.W. van

Orthopeed

Er zijn 27 waarderingen Waarderen

Waardering over Laarhoven, E.W. van, Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 10 februari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Afgelopen zomer kreeg ik last van mijn linker heup. 23 jaar geleden heb ik 2 kunstheupen gekregen. Ik kreeg toen het advies om bij toekomstige revisie te vragen naar orthopeed Dr. van Laarhoven. Toen ik pijn kreeg aan mijn linker heup heb ik via de huisarts een afspraak gemaakt met Dr. van Laarhoven. Bij het zien van de foto’s en CT scan bleek dat er in de kom een groot gat van ± 26 mm zat en er was een stuk been van de bekken weg. De kom moest vervangen worden, de bekken hersteld en verstevigd met botcement. Een heel karwei en haast was geboden vanwege de kwetsbare toestand. De operatie was een flinke ingreep onder narcose en buitengewoon geslaagd. Na 4 dagen ziekenhuis mocht ik weer naar huis en heel belangrijk… ik had géén pijn meer! Na 17 weken ben ik hersteld en gerevalideerd; ik kan alles weer! Dr. van Laarhoven, ontzettend bedankt voor het vakmanschap en goede zorgen. Ook veel dank aan het verplegend personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laarhoven, E.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.