Orthopeed Laarhoven, E.W. van

Orthopeed

Er zijn 27 waarderingen Waarderen

Waardering over Laarhoven, E.W. van, Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 1 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

In verband met een infectie op mijn heupprothese bestond het risico dat ik mijn been niet meer zou kunnen gebruiken.Dr. van Laarhoven heeft mij de laatste twee keer geopereerd. De eerste keer om de prothese te verwijderen. Daarvoor was er door andere chirurgen in zeventien jaar tijd al tien keer geopereerd. De eerste zes keer zijn succesvol afgerond maar in twee duizend zestien ging het mis en raakte de omgeving van de prothese ontstoken.Na de laatste operatie heb ik veel antibiotica gekregen omdat de kweekjes van de wond positief bleken. Er werd een Meticiline resistente Staphylococcus Epidermidus gevonden. Door adequaat handelen van de chirurg is het toch goed afgelopen. Het is nu vijf maanden na de operatie en gaat het heel goed.Meteen na de operatie was de pijn weg en is ook niet meer teruggekomen.Er is een beenlengte verschil en de middelste bilspier doet niet veel meer maar dat valt in het niet naast het feit dat ik weer kan lopen en fietsen.Op de fiets is het of er nooit iets gebeurd is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laarhoven, E.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.