Orthopeed Laarhoven, E.W. van

Orthopeed

Er zijn 27 waarderingen Waarderen

Waardering over Laarhoven, E.W. van, Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 22 juni 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Na jaren met steeds heftiger wordende stekende pijnen in mijn bovenbeen in oktober 2021 geopereerd door de heer Van Laarhoven. Ik had mijn twijfels of deze klachten veroorzaakt werden door een versleten heup, maar dhr. Van Laarhoven verzekerde mij dat dit inderdaad het geval was. Met ruggenprik en roesje geopereerd. Is me goed bevallen. Ik heb inderdaad helemaal niets mee gekregen van de operatie. Er is bij mij een ongecementeerde heupprothese geplaatst. Mijn botweefsel was blijkbaar goed genoeg om aan te groeien. Ik ben vrouw en 63 jaar. De verpleging in het TZ Tilburg was uitstekend. De nazorg werd o.a. verleend door berichten via een app en poliklinische controle na 6 weken. Ik ben inmiddels zo'n 8 maanden verder. De eerste 3 revalidatiemaanden vond ik erg zwaar. Momenteel (8 maanden verder) kan ik alles weer, zoals fietsen/zwemmen/tuinieren/tennissen, zelfs een citytrip, zonder pijn! Ik ben blij dat ik de stap genomen heb en gekozen heb voor deze orthopeed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laarhoven, E.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.