Waardering over Lambers Heerspink, F.O., Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 13 juli 2017

2.0
  • Gewrichtsaandoeningen
  • Orthopedie

Toen ik een afspraak maakte bij deze arts had ik hoge verwachtingen.Ik loop al geruime tijd met schouder instabiliteit. Na een aantal keren bij deze arts te zijn en 2 MRI scans te hebben gehad werd de diagnose gestelt op een te ruim schouder kapsel.Bij het laatste gesprek met deze arts werd mij verteld dat er wel een operatie voor mogelijk is maar dat hij deze niet gaat uitvoeren omdat ik al te vaak een operatie gehad heb: conclusie fysiotherapie, wat ik al verschillende keren heb gehad maar niet helpt. De klachten worden zelfs erger. Dit heb ik ook al verschillende keren aangegeven maar het is net of er niet na geluisterd word. Dan had ik nog gehoopt dat er een fysio traject was via het ziekenhuis maar dit was er zelfs nog niet en ik werd na huis gestuurd met al mijn klachten. Ook is eerder de arm uit de kom geschoten toen ik dit aan de arts voorlegde kreeg ik het antwoord "Hij zit er nu toch weer in". Ik wou dat ik anders kon melden maar deze consulten bij Dokter Lambers-Heerspink waren ver beneden verwachting.

Reactie van/namens Orthopeed Lambers Heerspink, F.O. - Venlo

Geachte heer, mevrouw
We vinden het vervelend dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan. Uw ervaring wordt besproken tijdens het teamoverleg. Het door u gegeven signaal geeft ons de mogelijkheid het werk binnen onze afdeling te verbeteren. Wel zouden we dit graag met u willen bespreken zodat wij hiervan ook kunnen leren. Staat u wellicht open voor een gesprek? Wilt u dan contact met ons opnemen (nr 077-3205309)?
Met vriendelijke groet, Dr FO Lambers Heerspink

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lambers Heerspink, F.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.