Waardering over Lambers Heerspink, F.O., Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 10 juli 2018

• RSI
  • Orthopedie

Voor de operatie was de pijn in de schouder gewoonweg niet meer vol te houden. Wat als resultaat had dat de nachtrust niet verder kwam dan maximaal 2.5 uur. De rest van de nacht hield in dat ik in de woonkamer op een stoel misschien nog ff een klein tukkie kon doen en dat was het. Lambers Heerspink heeft me perfect geholpen door me een prothese in mijn schouder te plaatsen. Hierdoor ben ik in ieder geval van de pijn af en de arm is na 3.5 maand veel beweeglijker dan voor de operatie. Ook op de controle momenten word een duidelijke taal gesproken en worden de evt vragen van mijn kant uit heel goed en duidelijk beantwoord. 1 behoorlijk minpuntje wil ik wel even benoemen. Tijdens de eerste controle na 6 weken kreeg ik pas te horen hoe de operatie was verlopen. Dit had ik graag eerder geweten gewoonweg vanwege een geruststelling hierbij. Verder kan ik alleen maar plus punten opnoemen tijdens dit traject.

Bent u of werkt u voor Lambers Heerspink, F.O.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.