Waardering over Langeloo, D.D., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 27 juli 2012

9.3

Al enkele malen op consult geweest bij Dr.Langeloo. Een van de meest prettige artsen die ik meegemaakt heb in een lange historie. Jonge, vlotte arts, die met alle geduld en interesse luistert naar hetgeen waarvoor je komt. Praat niet door je heen, en denkt samen met de patiënt na over een oplossing. Ontzettend prettig in haar communicatie, en oprecht. Ik zou iedereen die een orthopeed dient te consulteren gelijk aanraden om naar Dr.Langeloo te gaan. Een aanwinst binnen het Deventer Ziekenhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Langeloo, D.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.