Waardering over Lansdaal, J.R., Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Woerden - Woerden op 1 november 2018

9.6
  • Kniebandletsel
  • Orthopedie

Ik heb 3 jaar rondgelopen met een knie die op slot schoot. In een ander ziekenhuis zeiden ze dat het in mijn hoofd zat. Bij de eerste afspraak bij dokter van Lansdaal vertelde hij wat hij dacht dat het zou zijn. Dat bleek uiteindelijk te kloppen.In februari ben ik door dokter van Lansdaal geopereerd. Voor de operatie alles goed uitgelegd. Operatie is goed gegaan en ik kan alles weer doen! Ik hoefde niet meer bij hem terug te komen. Toch had ik nog een vraag of ik met sporten een brace moest. Hij heeft een collega netjes terug laten bellen en binnen 2 dagen had ik de aanvraag binnen van mijn brace. Dus dat heeft hij ook top opgelost! Voor de rest was alles in het ziekenhuis goed geregeld! Aardige mensen allemaal en erg behulpzaam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lansdaal, J.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.