Orthopeed Leeuw, P.A.J. de

Orthopeed

Geslacht
Man
Er zijn 62 waarderingen Waarderen

Waardering over Leeuw, P.A.J. de, Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 16 september 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

Mijn complimenten voor een iedereen die betrokken is geweest bij mijn operatie. De persoonlijke aandacht, de tijd die genomen wordt om naar je te luisteren, het nakomen van afspraken, alles op een rustige en vriendelijke manier, vaak met een glimlach. Ben echt onder de indruk hoe men ondanks de huidige werkdruk handeld. Dit geldt voor de mensen op de poli orthopedie, het transferbureau, klantencontact centrum, ok-planning of op de afdeling zelf, de handen aan het bed, zelfs tijdens de operatie. Kortom iedereen die betrokken is geweest bij mijn operatie, bedankt! Vanaf het eerste contact met dr. P. de Leeuw (orthopeed) tot en met nu in de na behandeling/controle heb ik het contact als zeer prettig ervaren. Aandacht voor mij als patiënt, luisteren en helder en duidelijk aangeven wat mij te wachten staat. Ruim de tijd werd er genomen voor de gesprekken. Natuurlijk zijn deskundigheid. Maar vooral de menselijke benadering heb ik echt enorm gewaardeerd. Dit verwacht je van een arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leeuw, P.A.J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.