Waardering over Lent, J.B. van, Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 12 juni 2015

5.5
  • Kniebandletsel
  • Orthopedie

Als er een arts is die mij echt het gevoel heeft gegeven dat ik inderdaad alleen een nummer was, is het wel Dr van Lent. Alhoewel hij deskundig is, zijn arrogantie en gebrek aan communicatieve vaardigheden (luisteren, begrip voor een ander, empathie, medewerking en meedenken) hebben ervoor gezorgd dat ik een andere arts heb moeten zoeken. Jammer!

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar patiëntenservice@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn rond de bemiddeling van uw klacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lent, J.B. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.