Waardering over Linge, J.H. van, Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 5 september 2011

9.7

Na onderzoeken bij ons tweejarig zoontje o.a. door dr. van Linge (eerste diagnose tussenwervelschijf ontsteking) zijn we tijdens zijn vakantie door de kinderarts doorverwezen naar het Sophia kinderziekenhuis (daar overigens ook zeer prettig en vakkundig geholpen). Dr. van Linge belde na zijn vakantie op om te informeren hoe het verder met ons zoontje gegaan was en of wij nog vragen hadden. Ondanks alle spanning die bij ziekenhuisbezoeken komen kijken, voelden we ons zeker op ons gemak gesteld. En wat een uitstekende nazorg!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Linge, J.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.