Waardering over Loon, C.J.M. van, Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 11 juli 2019

1.0
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Deze arts heeft mij 10 jaar aan het lijntje gehouden en mij met steeds erger wordende klachten laten lopen. Mijn knie zakte steeds verder door. De arts wilde wachten totdat ik oud genoeg was voor een kunstknie en wilde daarom niet opereren omdat de kunstknie tzt dan niet goed zou helen.Een andere arts in een ander ziekenhuis heeft een re-osteotomie uitgevoerd. Mijn eigen knie in de juiste stand gezet. Gewoon op de plek waar al eerder geopereerd was. De operatie is perfect gegaan. Ik liep al met 2 weken zonder krukken en ik kan zelfs weer hardlopen zonder klachten. Al die verloren jaren...blij dat ik mijn eigen knie nog heb en bij de juiste arts in een ander ziekenhuis terecht ben gekomen.

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 12 juli 2019

Beste meneer/mevrouw,

We vinden het heel vervelend voor u dat u ontevreden bent over de behandeling in ons ziekenhuis. Wij hebben uw reactie doorgegeven aan dokter Van Loon. Mocht u dit willen, dan kunt u ook een klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris. Hiervoor kunt u meer informatie vinden op onze website www.rijnstate.nl/klacht.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u of werkt u voor Loon, C.J.M. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.