Orthopeed Loon, J.L.M. van

Orthopeed

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Loon, J.L.M. van, Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 23 juli 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Heb inmiddels een klacht tegen deze arts lopen die nauwelijks op de hoogte is van mijn dossier en situatie. Een veel te lang verhaal om hier alles neer te zetten, maar allereerst is deze arts sociaal zéér onkundig vind ik. Heeft mij als patiënt niet serieus genomen. Wist bv bij telefonisch consult niet eens dat hij mij moest bellen om een uitslag. Luisteren kan hij niet en zoals gezegd, lees zich niet in in dossier. Zeer teleursteld en uit het veld geslagen!

Reactie van/namens Loon, J.L.M. van

Wij vinden het vervelend dat u het contact met dhr. Van Loon als onplezierig heeft ervaren. U heeft uw klacht inmiddels met onze patiëntcontactpersoon besproken. Uw ervaring is naar aanleiding daarvan met de arts besproken. In overleg met u is er een oplossing gevonden voor de ontstane praktische problemen. Uiteraard kunt u altijd opnieuw contact met de patiëntcontactpersoon opnemen wanneer u onvrede ervaart.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Loon, J.L.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.