Waardering over Maat, G.H.R. de, Ziekenhuis Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes - Goes op 25 februari 2014

8.3
  • Orthopedie

Even een bedank berichtje van mij. U heeft mij 29nov 2012 geopereerd aan mijn rechterknie, mijn binnen- en buiten meniscus. Ik heb toen daarna 3mnd met brace en krukken gelopen. Flink wat fysiotherapie gevolgd en uiteindelijk in 8mnd tijd flink getraind voor de KustmarathonZeeland afgelopen 5okt. 2012. Die heb ik met succes hard gelopen binnen de 5uur. Ik heb nergens last van en totaal geen pijntjes of vocht ophoping. Ik heb reeds flink wat halve marathons gelopen en wil gaan trainen voor trails. Ik wilde je dit gewoon even laten weten ook om U te laten zien wat voor resultaat je operaties heeft die je doet. Dank daarvoor in ieder geval. Een complimentje is namelijk ook wel eens leuk om te ontvangen toch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maat, G.H.R. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.