Waardering over Mahdad, R., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 6 november 2014

• Heupvervanging
  • Orthopedie

6 Weken geleden heb ik een nieuwe heup gekregen. Ik zag erg tegen de operatie op maar in het Rijnland ziekenhuis ben ik geweldig begeleid. De verpleegkundigen zijn allemaal heel behulpzaam en geduldig. Dokter Mahdad heeft mij geopereerd. Hij is zeer zorgvuldig en kundig en heeft geweldig werk verricht. Het herstel verloopt zeer voorspoedig tot nu toe, ik moet natuurlijk wel precies de aanwijzingen opvolgen en dat doe ik ook. Gisteren was ik bij hem voor controle en hij was heel tevreden. Ik zou hem zo bij iedereen willen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mahdad, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.