Orthopeed Mahdad, R.

Orthopeed

Waardering over Mahdad, R., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 21 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Dokter R. Mahdad was een en al oor, vertelde de mogelijkheden en wist mij vrij snel te overtuigen om een halve/hele kunstknie te laten plaatsen en besloten samen de operatie aan te gaan met een zeer goed resultaat ondanks dat het een hele kunstknie is geworden en ik de eerste 2 weken wel eens dacht waarom heb ik het laten doen want had nog steeds pijn en soms echt veel pijn. Nu 6 weken verder met soms best nog wat pijn (wat er gewoon bij hoort) kon ik toch weer vrolijk in zijn spreekkamer hem mededelen dat alles goed ging en ook de operatie heel goed was geslaagd, ik kan dus een ieder met knie problemen zoals ik zelf had, dokter R. Mahdad in Park Medisch Centrum en Kliniek te Rotterdam ten zeerste aanbevelen. Doe eerst eens research naar Park Medisch Centrum en Kliniek en lees daar nog meer ervaringen van anderen patienten die o.a. door dokter R. Mahdad zijn behandeld/geopereerd. Mijn dank is zeer groot naar dokter Mahdad en zijn omringende medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mahdad, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.