Waardering over Mahdad, R., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 27 november 2017

9.2
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Ik heb mijn keuze voor dr Mahdat oa gebaseerd op de waarderingen op zorgkaart Nederland. Een gemiddeld cijfer van 9,3 over 150 waarderingen in 5 jaar. Er was dus een hoge verwachting vooraf. Achteraf - na het laten uitvoeren van totale heupprothese beiderzijds - kan ik de hoge waardering volledig onderschrijven. Prettig contact, goed en invoelend luisteren, daadkrachtig en vakkundig optreden bij calamitiet (volledige luxatie na val) en een perfect uitgevoerde operatie, waarbij hij zo eerlijk was om vooraf aan te geven dat dit voor hem de eerste keer zou zijn dat hij tegelijkertijd beiderzijds zou opereren. Ik kan dr Mahdat van harte aanbevelen.Waarom dan toch geen 10 op afspraken en informatie? Na mondelinge vasstelling van de operatie-datum tijdens het spreekuur heeft het de nodige inspanningen en oplettendheid mijnerzijds gevraagd om deze datum ook bevestigd en gehandhaafd te krijgen. De documentatiemap - waarin antwoorden te vinden zijn op bijna alle vragen - is mij niet vooraf toegestuurd en ontving ik eerst op het spreekuur op de Pre-operatieve afdeling. Deze punten wilde ik in aanloop naar de operatie bespreken met het ziekenhuis. Dit is zeer professioneel opgepakt, waardoor mijn vertrouwen in de organisatie ook volledig hersteld werd en ik me met een gerust hart - maar wel met klamme handjes natuurlijk - gemeld heb voor de operatie. Rest mij nog te zeggen dat eigenlijk alle contacten met personeel van het ziekenhuis bijzonder plezierig waren. Of dat nu gaat om de verzorging op de verpleegafdeling, de voorbereidingen op de ok, de gesprekken met de orthopedisch consulent, de fysio begeleiding. Wat een betrokkenheid! Heel fijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mahdad, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.