Waardering over Man, F.H.R. de, Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 1 oktober 2018

Dr. de Man krijgt van mij een 10! Hij is niet alleen zeer kundig en professioneel, hij is integer en ziet de mens die voor hem zit. Na twee eerdere heupoperaties aan dezelfde heup, kwam ik uiteindelijk bij deze arts terecht vanwege zijn expertise op het gebied van revisieoperaties. Hij mocht de zaken recht gaan zetten en zorgen dat ik eindelijk weer een goed loopvermogen kreeg. Vanaf het eerste moment voelde ik mij bijzonder op mijn gemak. Hij luisterde goed en gaf duidelijke informatie en adviezen. Hij nam ook echt de tijd voor mij en dacht mee waarbij ook altijd ruimte was voor mijn eigen inbreng. Door zijn rust en optimisme gaf hij ook mij het vertrouwen dat ik na deze geslaagde operatie alles weer aankon. Zowel de arts als de assistenten waren altijd erg geduldig, attent en zorgzaam. Ik voelde mij bij het hele team in goede handen!Een topper, deze man.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Man, F.H.R. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.