Waardering over Mandl, E.W., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 1 oktober 2018

1.3
  • Orthopedie

Deze dokter luistert niet en heeft mij weggestuurd met klachten die wel degelijk gegrond blijken te zijn!

Reactie van/namens Orthopeed Mandl, E.W. - Dordrecht

Beste mevrouw, meneer,

hartelijk dank voor uw reactie op Zorgkaart Nederland. Ik ben van mening dat dit platform een waardevol hulpmiddel is voor zowel patiënten als artsen. Omdat dit echter een anoniem platform is kan ik helaas inhoudelijk niet reageren op uw commentaar. Ik sta echter open voor feedback, ook als deze kritisch is en zou dit graag met u willen bespreken als u daar behoefte aan heeft. Indien u dit wilt kunt u een afspraak maken via de polikliniek Orthopedie via telefoonnummer (078) 652 32 70.

Met vriendelijke groet,
E. Mandl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mandl, E.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.