Orthopeed Meijers, H.

Orthopeed

Geslacht
Man
Er zijn 30 waarderingen Waarderen

Waardering over Meijers, H., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 20 december 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Ik heb 2 heup protheses. Beiden geplaatst door dokter Meijers in TerGooi Hilversum. in 2014 de rechter heup, geopereerd via de zijkant. Nu in oktober 2020 de linker heup, geopereerd via de voorste benadering. Via deze benadering is het herstel veel sneller. Ik ben heel tevreden met het resultaat en de vooruitgang qua revalidatie. Ik kan Dokter Meijers van harte aanbevelen als Orthopeed.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Wat goed! wij zijn blij te lezen dat uw herstel na de heupvervanging zo voorspoedig verloopt. Wij geven uw complimenten graag door aan Hjalmar Meijers. Dank voor uw waardering.
PS heeft u al de podcast van dr. Meijers beluisterd? https://www.tergooi.nl/podcast-heupprothese/
^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meijers, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.