Orthopeed Meijers, H.

Orthopeed

Geslacht
Man
Er zijn 29 waarderingen Waarderen

Waardering over Meijers, H., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 22 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

In 2018 al langs geweest om te kijken wat te doen. Bleek linkerknie heel slecht ,rechter ook niet al te best. In overleg met dr.Meijers besloten nog even te wachten tot dat ik er echt aan toe was,wat een prettige manier van overleg is. September 2019 besloten onder het mes te gaan,operatie geen probleem voor mij,gehoord van dr Meijers dat de operatie probleemloos was verlopen. Na 1 nacht naar huis met in de ochtend thuishulp,dit heb ik na 6 ochtenden afgezegd omdat alles heel goed zelf te doen was. Fysio thuis en na 3 weken al lopend met 1 kruk naar de fysio +-10 minuten. Thuis bijna heel de dag zonder krukken omdat het zo voorspoedig ging. Bovendien alle medicatie behalve paracetamol na 1 1/2 week afgebouwd omdat pijn.was te verdragen. Wel van af het begin een prikkelende knie alsof je in de brandnetels terecht was gekomen, Nu terug van afspraak alles ziet er goed uit en gaat voorspoedig, prikkelend gevoel moet slijten het is ook nog maar 8 weken geleden. Dus goede ervaring

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Dank voor het delen van uw ervaring. Wat goed om te lezen dat alles zo prettig en voorspoedig verlopen is. Wij wensen u een goed herstel toe. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meijers, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.