Waardering over Meijers, H., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 12 december 2019

9.3
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Mijn moeder werd geopereerd door dr. Meijers ivm het vervangen van een totale heup. De informatie vooraf aan de operatie alsmede het beslistraject waren zeer duidelijk. Er werd gekozen voor de voorste benadering. Alle voordelen en nadelen van de operatie werden uitgelegd. Mijn moeder hoefde niet direct te beslissen en er was voldoende ruimte en aandacht voor de gerezen vragen. De operatie is goed verlopen en de nazorg was erg prettig. Bij de nacontrole werd de operatie nogmaals besproken en ook hier was er ondanks de drukte voldoende tijd voor vragen. Het herstel is zeer voorspoedig verlopen mede door de zeer goede zorg van dr. Meijers en zijn collega's.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Wij vinden het prettig om te lezen dat uw moeder tevreden is over haar ervaring in ons ziekenhuis en met onze medewerkers. Dank u wel voor het plaatsen van uw waardering. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meijers, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.