Orthopeed Meijier, H.E. de

Orthopeed

Waardering over Meijier, H.E. de, Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 25 juli 2017

Specialisme

Orthopedie

Tijdens mijn afspraak heeft de dokter mijn bestanden niet goed gelezen. Hij maakte plezier van de manier waarop ik liep ('als een natte krant') en vertelde me dat mijn klachten waren te wijten aan het feit dat ze dik waren. Ik was zo dik dat ik maagoperatie moest nemen om een beetje opluchting te voelen. Als hij inderdaad mijn bestanden had gelezen, had hij meegemaakt dat ik bijna twee jaar in bed was en niet in staat was te oefenen. Hij vertelde ook zijn collega dat de MRI-expert niet wist waar hij het over had. Deze dokter is volkomen onprofessioneel. Bedankt, ik heb elders een tweede opinie, die ik hoop kan mijn behandeling onder controle krijgen, zodat ik het normale leven kan hervatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meijier, H.E. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.