Orthopeed Mellema, J.J.

Orthopeed

Er zijn 13 waarderingen Waarderen

Waardering over Mellema, J.J., Ziekenhuis Tjongerschans, hoofdlocatie - Heerenveen op 2 april 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Artrose

Specialisme

Orthopedie

Ben ontevreden doordat ik zelf ook wel weet dat afvallen moet maar niet makkelijk is door gebruik medicatie en dit belemmert mijn bewegingsvrijheid ook en toch pepert zo'n arts het erin en ach ja mischien keer een injectie erin dat was bedankt en tot ziens

Reactie van/namens Ziekenhuis Orthoradius, locatie Sportstad Tjongerschans - Heerenveen

Geachte heer/mevrouw,

We vinden het vervelend dat uw ervaring in ons ziekenhuis niet naar wens is geweest. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn, komen we hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor contact opnemen met de ombudsfunctionaris via: ombudsfunctionaris@tjongerschans.nl of telefonisch: 0513-685089.

Hartelijke groet, ziekenhuis Tjongerschans

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mellema, J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.