Waardering over Metsaars, W.P., Overige kliniek Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen op 14 november 2019

9.4

Dr Metsaars is een geweldige arts ! Staat open voor mening patiënt, is kordaat en duidelijk. Heeft de operatie met grote precisie gedaan; het herstel verliep aanzienlijk sneller dan gedacht. Metsaars heeft in samenspraak met Utrecht ( waar ik in eerste instantie afspraak had) besloten voor een MIS, waarvoor ik voor verdere behandeling naar Amstelveen ben gegaan, en dus haar patiënt werd. Enige minpunt is tijdens de opname dag met een verpleegkundige, het gebrek aan privacy. Er wordt opgenomen op een kamer met meerdere patiënten . Echter toen ik daar een opmerking over plaatste werd mij een eenpersoons kamer aangeboden . Al met al ben ik zeker zeer tevreden en heb Dr Metsaars en de Annatommie kliniek reeds aan diverse vrienden gerecommendeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Metsaars, W.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.