Waardering over Moonen, A.F.C.M., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 7 februari 2013

Geopereerd net in het nieuwe jaar. Ruim twee jaar geleden een gymbank op mijn teen gekregen. Door wat foutjes in een ander ziekenhuis in Oosterhout terecht gekomen. Er werd gelijk een scan gemaakt waaruit bleek wat ik steeds had gevoeld: er zit nog steeds een botsplinter. Met een vrolijk ok-team onder zijn hoede mij geholpen. Ook de nazorg is perfect. Een bevlogen arts die tijd en ruimte voor je maakt. Humoristisch en kan goed luisteren. Ook al zit de wachtruimte bomvol, hij doet zijn ding. Zeker aan te bevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Moonen, A.F.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.