Waardering over Nanninga, A.J., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 10 juni 2011

4.3

ik ben onlangs bij deze dokter geweest voor mijn problemen in mijn pols. Ik probeerde uit te leggen wat precies aan de hand was maar hij luisterde niet eens aandachtig naar mij en zei dat hij eerst zeker wilde zijn dat mijn pols niet gebroken was. Dus hij stuurde mij naar röntgen afdeling voor botscan, Onlangs ik zeker wist dat mijn hand niet gebroken was moest ik naar botscan. Resultaat was geen verrassing, Pijn kwam niet door bot. Hij stuurde mij deze keer naar fysiotherapie en het helpt ook niet. Ik probeerde hem uit te leggen wat voor pijn ik precies had maar hij luistert niet eens. Hij is echt een arrogante vent en ik wil echt niet meer naar hem. Trouwens wordt röntgenfoto's worden door verzekering niet vergoed en ik moest uit mijn eigen zak 370 euro betalen, alleen omdat deze arrogante dokter niet naar mijn klachten luisterde en hij dacht dat hij de dokter is en hij weet alles beter. Groot gelijk. Hij is de dokter en ik heb nog steeds pijn in mijn pols en hij zegt nu dat hij mijn hand wil ingipsen om te zien of er veranderingen komen. MIjn advies, nooit naar deze dokter. Hij kan heel veel weten over botten en zo, maar hij heeft geen verstand van psychologie en hij kan niet goed luisteren. * Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nanninga, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.