Waardering over Nelis, M.W., Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 26 juni 2019

9.9

Mijn ervaring met Dokter Nelis is helemaal geweldig!! Ik heb een hele nieuwe knieprothese gekregen. Mijn linker knie was praktisch helemaal versleten door mijn voetbalverleden. Na jarenlang met pijn te hebben gelopen was voor mij de maat vol.Ik ben pas 54 jaar, maar was die pijn meer dan beu. In overleg met dokter Nelis besloten we de knie te vervangen voor een volledige prothese. Ik heb mijzelf heel goed voorbereid en ben ook naar de voorlichtingsochtend geweest. Daar hoorde wat ikzelf al wel wist want een goede revalidatie is het halve werk! Dit bleek, want mijn herstel ging gestaag. Ik heb heel veel gefietst op een los grondfietsje waardoor ik gewoon vanuit de stoel heel vaak even kon bewegen. Daarnaast deed ik 3x daags krachtoefeningen. Om een heel lang verhaal in te korten kon ik mijn intensieve  werkzaamheden na 8 weken al hervatten! Ik ben zo blij als een klein kind dat ik alles weer kan zonder pijn! Dokter Nelis krijgt van mij een dikke 10 met gouden griffel! Ook het personeel op de afdeling was tijdens mijn verblijf fantastisch! Ik zou het iedereen aanbevelen met ernstige knieklachten om  bij Dokter Nelis een consult aan te vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nelis, M.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.