Waardering over Nelis, M.W., Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 16 augustus 2018

• Orthopedie

Wij ..mijn vriend en ik hebben een motorongeluk gehad dat was 3 mei. Mijn vriend had 6 gebroken ribben waarvan 2 op 2plaatsen en een gebroken schouderblad. Dit moet met rust en fysiotherapie genezen. Ik had mijn arm/schouder verbrijzeld en moest wachten op een operatie. Toen ik 3 mei in het Beatrixziekenhuis aankwam werden wij te woord gestaan door chirurg Nelis die mij ook een morfine spuit gaf tegen de pijn. Hij heeft ook zeer netjes uitgelegd wat er zou gaan gebeuren en zo is het ook gegaan 16 mei was de operatie. Chirurg Nelis was nog bij mij voor de operatie hij wenste mij succes.Na de operatie was Nelis er weer om te vragen hoe ik mij voelde. Na 6 weken op controle, Nelis heeft laten zien wat er in mijn arm/schouder is geplaatst. Heel mooi om te zien. Nu vandaag 3 maanden later weer op controle geweest alles loopt volgens schema. Zeer fijn gesprek gehad met deze geweldige arts met heel veel geduld en gevoel. Over 3 maanden nog 1 x op controle dan is het een half jaar geleden. Ik kan deze chirurg iedereen aanbevelen ook omdat het een lief mensen mens is! Dankjewel dokter Nelis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nelis, M.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.