Orthopeed Niers, B.B.A.M.

Orthopeed

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Niers, B.B.A.M., Ziekenhuis Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 22 juli 2013

Deze orthopeed heeft mij aan een kapotte buiten meniscus geopereerd en is helaas aan de binnenkant gaan zoeken met de scope. Daardoor zijn zenuwen en weefsel beschadigd. Ik was bij bewustzijn (ruggeprik) en hoorde hem schelden dat hij de scheur niet kon vinden. Hij is vervolgens met de scope opnieuw naar binnen aan de goede kant gaan kijken. Het stond goed in het verslag bij de MRI-scan, maar hij heeft niet goed gelezen! Bij controle kreeg ik advies om er maar ijs op te leggen en het zou wel goed komen...niet dus. Ik ben mijn mobiliteit kwijt. Hij bleef beweren, dat hij goed gehandeld had. Ik vind dat een arrogante houding. Mensen kunnen fouten maken,ook artsen, maar geef dat dan ook toe! Bij een second opinion werd zijn fout bevestigd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Niers, B.B.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.