Waardering over Nijhof, M.W., Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 29 augustus 2020

• Heupvervanging
  • Orthopedie

Ondanks de vertraging van mijn behandeling als gevolg van het coronavirus ben ik uitstekend en deskundig geholpen. Het verzorgend personeel (inclusief de dames van de serviceafdeling) doen, ondanks dat ze het vaak erg druk hebben, met veel enthousiasme hun dagelijkse werk en zijn altijd even vriendelijk. M'n behandelend specialist, dokter Nijhof, is na mijn operatie tweemaal langsgeweest om te vragen hoe het met mij ging en hoe ik mij voelde. Ik heb bijzonder veel vertrouwen in dokter Nijhof mede door het feit dat ik zes jaar geleden ook door hem ben geopereerd en een heupprothese heb gekregen aan mijn andere been. Tot op heden heb ik daarvan nog geen noemenswaardige hinder van ondervonden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijhof, M.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.