Waardering over Nijhof, M.W., Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 7 november 2014

8.7
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Super tevreden over de gehele behandeling. Ben wegens allerlei overgevoeligheden een 'lastige' patiënt en ben daarnaast ook nog eens moeilijk 'prikbaar'. Dr Nijhof kwam voorafgaand aan de ingreep in de voorbereidingsruimte al langs. De voorbereiding verliep erg langzaam doordat ik slecht te prikken ben waardoor het hele ok team erg lang heeft moeten wachten. Hierover is geen onvertogen woord gevallen (heb wel eens anders meegemaakt). Postoperatief kwam Dr Nijhof nog twee keer langs die middag/avond. Het verplegend personeel is super vriendelijk onder alle omstandigheden. Gedurende de dagen heb ik Dr Nijhof met regelmaat langs zien komen. Al met al ben ik heel tevreden over Dr Nijhof en zeker ook over al het verplegend personeel. Na ca 15 operaties in diverse ziekenhuizen steekt de Maartenskliniek er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijhof, M.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.