Orthopeed Nijman, J.H.

Orthopeed

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Nijman, J.H., Ziekenhuis Tjongerschans, hoofdlocatie - Heerenveen op 5 maart 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Botaandoeningen

Specialisme

Orthopedie

De heer Nijman heeft mij na een lang traject afgelopen juli geopereerd (accessoire os naviculare). Dit met het oog op een langdurig hersteltraject. Echter, dit bleek wel heel lang te zijn. De klachten bleven aanhouden na de operatie. Opnieuw een afspraak gemaakt bij deze orthopeed, maar ik werd totaal niet serieus genomen. Met als antwoord dat ik meer geduld en vertrouwen moest hebben. Uiteindelijk toch besloten om een second opinion aan te vragen. Het resultaat hiervan was dat het inderdaad niet goed was gegaan en dat er opnieuw een operatie moet plaats vinden. Deze orthopeed heeft wel uitvoerig de tijd genomen om mijn klachten serieus te nemen, samen met mij te kijken naar een mogelijk behandeltraject en vooral een keer goed alles uit te leggen en te luisteren. Wat heel erg fijn was na een blessure van drie jaar, maar steeds geen uitzicht op herstel of duidelijkheid. De heer Nijman zijn sociale vaardigheden vond ik ronduit slecht, daarbij was een beetje empathie ver te zoeken.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tjongerschans, hoofdlocatie - Heerenveen

Geachte heer/mevrouw,

We vinden het vervelend dat uw ervaring in ons ziekenhuis niet naar wens is geweest. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn, komen we hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor contact opnemen met de ombudsfunctionaris via: ombudsfunctionaris@tjongerschans.nl of telefonisch: 0513-685089.

Hartelijke groet, ziekenhuis Tjongerschans

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijman, J.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.