Waardering over Noorda, R.J.P., Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 7 juli 2016

8.8
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Dr. Noorda heeft mijn rechterheup vervangen. Hij wekt vertrouwen, is deskundig, benaderbaar en respectvol. Geldt ook voor zijn team. Spreekuren lopen uit maar er wordt wel goed naar je geluisterd. Operatie is goed geslaagd, het herstel gaat voorspoedig. Na twee maanden fietste ik weer. Wel met een behoorlijk litteken en het gevoel van een klein beenlengteverschil, maar daar kan ik goed mee leven. Ik beveel deze orthopeed en zijn team dan ook van harte aan. De huidige accommodatie is oud; binnenkort wordt een nieuw ziekenhuis geopend. Na de operatie was er het verblijf met een groep op de revalidatieafdeling van Oostergouw; voor mij was dit prettig en stimulerend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorda, R.J.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.