Waardering over Noort-Suijdendorp, A.P. van, Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 28 maart 2019

• Kniebandletsel
  • Orthopedie

Na ernstige knieblessure konden we via onze huisarts, gelijk met spoed naar Orthopedisch Chirurg drs. A.P. van Noort terecht in het IJsselland Ziekenhuis, waar onze zoon 13 jaar, zeer serieus genomen werd. Drs. van Noort zorgde ervoor, dat onze zoon diezelfde dag nog een speciale brace kreeg aangemeten in de gipskamer en ook nog een MRI. Hieruit bleken meerdere complicaties in de knie aanwezig. Zij was duidelijk en vriendelijk en zeer oprecht! Ook heeft zij gezorgd, dat we gelijk bij Spomed terecht konden en waarschijnlijk moet onze zoon daar 1 jaar revalideren 2 x pw

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noort-Suijdendorp, A.P. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.