Waardering over Nordkamp, R.A.G., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 4 juni 2015

8.8
  • Bindweefselaandoeningen
  • Orthopedie

Na een val werd er na een bezoek aan een orthopeed, afd. radiologie voor foto en echo werd er  een luxatie van de bicepspees geconstateerd. Orthopeed zei direct dat een operatie eigenlijk de enige optie was voor herstel.Wachttijd was wel wat lang (ong. 2,5 maanden), maar toen ik eenmaal aan de beurt was, werd ik prima behandeld. Operatie vond plaats in Baarn. Duidelijk uitleg hoe het zo verlopen. Na de operatie ook de arts zelf gesproken. Erg fijn.Alle na controles op de poli in Amersfoort waren prettig. Ondanks dat arts het duidelijk druk had, krijg je voldoende tijd. Enig klein nadeel. Als je later in de middag zit, loopt de poli wel iets uit. Het enige wat ik miste, was de informatie over hoelang je toch uit de roulatie bent. Nu zijn daar patiëntenfolders voor. Toen ik daar was, waren ze daar nog mee bezig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nordkamp, R.A.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.