Waardering over Oei, T.S., Ziekenhuis Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk op 22 december 2017

3.2
  • Orthopedie

Meneer Oei luistert slecht. Hij bleek in ons contact vooral overtuigd van zichzelf en begaan met zijn eigen reputatie, niet met de ervaring of het verhaal van de patiënt. Ik ben zeer ontevreden over het contact met meneer Oei en hoe hij tot een diagnose kwam. Ik zou hem niet aanraden. Jammer, want onze redelijk uitgebreide ervaring met het Rode Kruisziekenhuis is in het algemeen erg goed (zie de cijfers voor afspraken en accomodatie). De medewerkers zijn er aardig, kundig en communicatief vaardig. Helaas geldt dat dus niet voor iedereen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk

Beste mevrouw, meneer,
Wat vervelend om dit te horen. Wij geven uw klacht in ieder geval door aan de klachtenfunctionaris van het RKZ. Graag willen wij weten of u uw ervaring bij dokter Oei / afdeling Orthopedie verder wilt bespreken met de klachtenfunctionaris? De klachtenfunctionaris is op maandag, dinsdag en donderdag van 08.30 - 16.00 uur telefonisch bereikbaar via 0251-265 133 of door een mail te sturen naar patientencontactpersoon@rkz.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oei, T.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.