Orthopeed Ooms, E.M.

Orthopeed

Waardering over Ooms, E.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 8 januari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ziekte van Dupuytren

Voor de 1e afspraak was de wachttijd relatief kort. Ook klopte de redelijke korte wachtlijst voor de operatie. Er werd gevraagd of er rekening met persoonlijke omstandigheden moest worden gehouden. Ik, als persoon, is bij hen belangrijk. Dat voelde al erg goed! Dr. Ooms geeft duidelijke uitleg over de aandoening en hoe dit opgelost kan worden. Hij neemt de tijd om uit te leggen. Ook de dag van de operatie verliep erg prettig: goede begeleiding ban verpleging en arts. De nacontrole verliep ook op een prettige manier, waarbij ik mijn vragen kon stellen en hij uitleg gaf. Al met al een goede ervaring met dr. Ooms en dit ziekenhuis. Normaal gesproken ben ik altijd onder behandeling in een ziekenhuis bij mij in de buurt, maar op advies van mijn fysiotherapeut ben ik bij het OCON terecht gekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ooms, E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.