Waardering over Oostenbroek, H.J., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics, Bewegingszorg locatie Rijswijk - Rijswijk op 10 januari 2019

Mijn dochter Rozemarijn is geboren met 2 syndromen en is daardoor ernstig meervoudig gehandicapt. Hierdoor was ze onder andere hypermobiel waardoor haar beide knieën ontwricht waren (Patella Luxatie) en ze jarenlang niet meer kon  lopen en volledig rolstoelgebonden was. Dr. Oostenbroek was de enige orthopeed die toch een mogelijkheid zag om haar aan beide knieën te opereren, waardoor ze misschien beperkt zou kunnen lopen. Nu, enige tijd later, heeft ze heel hard gewerkt om te leren lopen en wat is ze trots! Ze kan de nodige meters lopen binnen en blij dat ze is! Niet meer continue afhankelijk te zijn van je rolstoel, maar er ook mogen zijn. We zijn blij deze stap genomen te hebben. Héél veel dank dr. Oostenbroek.

Bent u of werkt u voor Oostenbroek, H.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.