Waardering over Pakvis, D.F.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 10 juli 2018

2.1
  • Rughernia

Ik voelde mij door dr Pakvis totaal niet serieus genomen. Wat een second opinion zou zijn werd en zeer kort  mdo. Ik kreeg totaal geen kans om mijn verhaal te doen. Daarbij gaat hij ook nog eens uit van een oude MRI. Mijn urine stroomt weg bij hernia's en ik heb ook pijn in mijn stuit.Ook is deze jonge man zijn afspraken niet nagekomen. Tip: let op je attitude, en leer goed te luisteren. Niet iedere patiënt doet ales volgens het boekje. Daar ben ik er 1 van! Je bent ook vergeten te kijken naar de uitslagen.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

geplaatst op 12 juli 2018

Wij hebben inmiddels op uw andere waardering over OCON Orthopedische kliniek in het algemeen gereageerd. Hierbij geven wij aan dat wij het betreuren dat u een negatieve ervaring heeft gehad, maar dat er tijdens het MDO (Multidisciplinair overleg), waarin meerdere specialisten met elkaar overleggen en u bij aanwezig was, is geconcludeerd dat u bij het Roessingh het beste verder geholpen kan worden. Wij kunnen u op dit moment alleen adviseren om contact op te nemen met het Roessingh of Nocepta.

Met vriendelijke groet,
Team OCON

Bent u of werkt u voor Pakvis, D.F.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.